Realmonitor is looking for a

Customer Service Representative – B2B – online supporting software solution (SaaS)

Magyar leírás

Responsibilities:
● Translation and revisioning/proofread in Polish (emails, web site, telephone scripts,
presentations, intro videos etc.)
● Preparation of customer communication materials (emails, web site, telephone
scripts, presentations, intro videos etc.)
● Managing, fine-tuning and improvement of customer care tasks (via email and
telephone)
● Participation in the establishment of international sales activity (testing processes,
active participation in managing, training and developing online and telesales
activities)

Professional expectations:
● At least secondary education
● 3-5 years of work experience
● Native Polish knowledge
● High level of Hungarian or English proficiency (both languages are an advantage)
● Digital/online working experience
● Experience and solid knowledge of Microsoft and Google office products
● Experience in customer service and sales is and advantage
● Experience in CRM (Customer Relationship Management) systems is an advantage

Required skills:
● Open, communicative, dynamic, assertive personality
● Customer- and result orientation
● Readiness for multitasking
● Independency in work
● Proactive thinking
● Openness to perform and learn new things and tools
● Team player attitude

What we offer:
● Competitive remuneration
● Performance-related incentive
● Young and dynamic team
● Opportunity to learn and develop
● Modern, inspiring working environment
● Flexible home-office conditions
● Internal career opportunities

How to apply:
Send a short letter of interest and CV to [email protected].


Ügyfélszolgálati munkatárs – B2B (üzleti) – támogató software megoldás (SaaS)

Feladatok:
● Lengyel fordítás és lektorálás (emailek, honlap, telefonos script-ek, prezentációk,
bemutatkozó filmek stb.)
● Ügyfél kommunikációs anyagok szövegezése (emailek, honlap, telefonos script-ek,
prezentációk, bemutatkozó filmek stb.)
● Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, pontosítása, finomhangolása (email és telefonos
kapcsolattartás)
● Nemzetközi értékesítési rendszer kialakításában való közreműködés (folyamatok
tesztelése, online és telefonos értékesítési tevékenység végzése, betanítása,
fejlesztésében való közreműködés)

Szakmai elvárások:
● Legalább középfokú végzettség
● 3-5 éves munkatapasztalat
● Anyanyelvi szintű lengyel nyelvtudás
● Magasszintű magyar vagy angol nyelvtudás (mindkét nyelv lengyelen felüli ismerete
előny)
● Digitális, online munkavégzésben szerzett tapasztalat
● Microsoft és Google irodai termékek ismerete
● Ügyfélkezelésben, értékesítésben szerzett tapasztalat előny
● CRM (ügyfélkezelési) rendszer ismerete előny

Képességbeli elvárások:
● Nyitott, kommunikatív, dinamikus, határozott személyiség
● Ügyfél- és eredményorientált munkavégzés
● Nyitottság a párhuzamos feladatokra (multitasking)
● Önállóság a munkában
● Proaktivitás
● Nyitottság új feladatok elvégzésére, eszközök elsajátítására
● Csapatjátékosi attitűd

Amit kínálunk:
● Versenyképes fizetés
● Teljesítményfüggő ösztönzés
● Fiatalos, dinamikus csapat
● Tanulási és fejlődési lehetőség
● Modern, inspiráló munkakörnyezet
● Rugalmas home-office feltételek
● Belső karrier lehetőség

Jelentkezés:
Rövid bemutatkozását és önéletrajzát várjuk az [email protected] emailcímre.